O szkoleniu

TRENING SPRZEDAŻY WARTOŚCI PRODUKTU

Warsztat sprzedaży wzmacniający doradczą obsługę klienta według modelu SPIN

Szkolenie jest realizowane metodą warsztatu sprzedażowego – treningu. Uczestnicy mają okazje skonfrontować swoje doświadczenia sprzedażowe, przełamać zachowania wynikające z rutyny oraz wypracować wspólne i spójne ze strategią firmy działania, które przede wszystkim ukierunkowane są na sprzedaż wartości produktu. Spotkanie jest poprowadzone z elementami, sprawdzenia umiejętności prezentowania atrybutów i korzyści dla klienta, inspirujących dyskusji, facylitacją wokół prezentowanych umiejętności z możliwością użycia filmów sprzedażowych oraz dużą ilością ćwiczeń wzmacniających kompetencje asertywnej sprzedaży. W szkoleniu są użyte 2 gry: „Siła założeń”, która obala rutynowe podejście do sprzedaży oraz „Symulacja rozmowy sprzedażowej SPIN”, która wzmacnia doradczy model sprzedaży.

 

Celem szkolenia jest:

  • Złamanie rutyny handlowej. Zmiana przekonań ograniczających o kliencie, sprzedaży i komunikacji z klientem.
  • Wzmocnienie umiejętności prezentowania oferty językiem korzyści
  • Ujednolicenie działań handlowych, spójnych ze strategią sprzedaży firmy.
  • Zrozumienie roli sprzedawcy jako Produkt Menadżera w oczach klienta.
  • Wzmocnienie kompetencji asertywnego podejścia do dialogu handlowego.
  • Wypracowanie różnic między standardowym procesem sprzedaży a modelem SPIN, modelem doradczym.
  • Nabycie umiejętności prowadzenia spotkania z klientem przy wykorzystaniu modelu SPIN
  • Przypomnienie kluczowych założeń, które budują zaufanie klienta, angażują go w proces zakupowy i wywołują efekt podjęcia ostatecznej decyzji.

 

Poznaj szczegółową ofertę szkolenia

Opiekun: Wioletta Pryga-Kowalska

Fundacja Pretium z siedzibą we Wrocławiu
ul. Żeromskiego 62/2
50-312 Wrocław

NIP 8971811633, REGON 362151230
ING Bank Śląski
87 1050 1575 1000 0090 3167 0798