O szkoleniu
TRENING SPRZEDAŻY WARTOŚCI PRODUKTU
Warsztat sprzedaży wzmacniający doradczą obsługę klienta według modelu SPIN
Szkolenie jest realizowane metodą warsztatu sprzedażowego – treningu. Uczestnicy mają okazje skonfrontować swoje doświadczenia sprzedażowe, przełamać zachowania wynikające z rutyny oraz wypracować wspólne i spójne ze strategią firmy działania, które przede wszystkim ukierunkowane są na sprzedaż wartości produktu. Spotkanie jest poprowadzone z elementami, sprawdzenia umiejętności prezentowania atrybutów i korzyści dla klienta, inspirujących dyskusji, facylitacją wokół prezentowanych umiejętności z możliwością użycia filmów sprzedażowych oraz dużą ilością ćwiczeń wzmacniających kompetencje asertywnej sprzedaży. W szkoleniu są użyte 2 gry: „Siła założeń”, która obala rutynowe podejście do sprzedaży oraz „Symulacja rozmowy sprzedażowej SPIN”, która wzmacnia doradczy model sprzedaży.
Celem szkolenia jest:
- Złamanie rutyny handlowej. Zmiana przekonań ograniczających o kliencie, sprzedaży i komunikacji z klientem.
- Wzmocnienie umiejętności prezentowania oferty językiem korzyści
- Ujednolicenie działań handlowych, spójnych ze strategią sprzedaży firmy.
- Zrozumienie roli sprzedawcy jako Produkt Menadżera w oczach klienta.
- Wzmocnienie kompetencji asertywnego podejścia do dialogu handlowego.
- Wypracowanie różnic między standardowym procesem sprzedaży a modelem SPIN, modelem doradczym.
- Nabycie umiejętności prowadzenia spotkania z klientem przy wykorzystaniu modelu SPIN
- Przypomnienie kluczowych założeń, które budują zaufanie klienta, angażują go w proces zakupowy i wywołują efekt podjęcia ostatecznej decyzji.