Webinarium
"Prawne aspekty pracy personelu medycznego"
W trakcie realizowanych przez nas szkoleń pracownicy placówek medycznych często opisują trudne sytuacje, z którymi spotykają się w swojej pracy. Nierzadko sytuacje te są dużym zaskoczeniem nawet dla osób z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.
Przykłady takich sytuacji i zachowań to:
- nierealne oczekiwania, czy wręcz żądania ze strony pacjenta, często przez pracowników służby zdrowia nazywane postawą roszczeniową pacjenta,
- wymuszanie działań, również takich które są niezgodne z przepisami prawa,
- emocjonalna reakcja (krzyk, agresja) w rozmowie z pracownikami placówki medycznej, zdarzają się również groźby lub szantaż.
Jak najlepiej poradzić sobie w takich sytuacjach?
Jaki jest sposób na agresję i roszczeniowość pacjentów?
Co zrobić, by nie dopuścić do eskalacji negatywnych zachowań mogących skutkować
odpowiedzialnością prawną lub utratą dobrej opinii wśród pacjentów?
Należy wcześniej przygotować się na takie sytuacje. Nasze szkolenie – w odróżnieniu od innych – łączy poradnictwo prawne z psychospołecznym.
Trener na bieżąco wyjaśniają wszelkie problemy i odpowiadają na pytania uczestników:
- wyjaśniamy jakie prawa ma personel medyczny a jakie pacjenci i jakie odpowiadają tym prawom zobowiązania obu stron, podajemy konkretne podstawy prawne, na które można powołać się w każdej trudnej sytuacji, proponujemy konkretne rozwiązania, które zabezpieczą interesy placówki i personelu.
Dostęp do szkolenia zostanie przekazany w formie elektronicznej po wypełnieniu zgłoszenia oraz opłaceniu webinarium.
Na podany w zgłoszeniu adres email otrzymasz instrukcję wraz z hasłem dostępu.
ZMIANA DATY SZKOLENIA Z 26.01.2023 NA 09.02.2023
Zapisz się i opłać szkolenie